Vem är det jag ser i spegeln ???





Ops vad det är ovant att vara mörkhårig, jag hoppar till varje gång jag ser mig i spegeln :-) och känner inte igen personen jag ser i spegeln.
Kidsen blev chockade när dom kom hem men tyckte att jag var jättefin !
Teddi har haft fotbollsmatch på Heden och dom vann med 4-0.
Det var en bra och underhållande match och jättefint väder ute så vi har haft en härlig kväll.
Det känns som att den här dagen bara har rusat iväg och jag har inte fått mycket gjort men så är det ibland.

Tin-Tin jobbar med min header så om ngr dagar ser min blogg annorlunda ut :-)



Nu blir det kvällsmat, Idol och Lyxfällan
Jag hade kunnat varit med där om jag hade velat, Josefin från Meter Film ringde mig förra hösten och ville ha med mig för att jag var så sympatisk och skulle göra bra tv men jag har ju inga problem med ekonomin så jag tackade nej
Jepp visst handlar och shoppar jag alldeles för mycket men jag lever inte över mina tillgångar
Jag älskar det programmet och ska alltid göra en budget när jag har sett det :-)
Denna månad ska vi göra en budget och leva snålt, måste ta tag i vårt shoppingberoende

Ha en skön kväll och våta drömmar!!!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Det blev ju "skit" snyggt!!! Du passar verkligen som brunett.

Måste också skriva att det är jätteroligt att läsa om dig, kidsen och vad som händer i ditt liv.

Så här har du en trogen läsare iaf ;)

2009-09-11 @ 01:21:32
Postat av: [email protected]

Ja jag håller helt med dig.. Utbudet blir ju inte större direkt..

2009-09-11 @ 10:11:02
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Marre

Carola: Tack så jättemycket, tar nog ett tag innan jag vänjer mig :-) Kul att du följer mitt liv, kram

2009-09-11 @ 10:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0