Vad har jag gjort!!!!

Hjälp vad har jag gjort???? Låter helt sjukt men jag känner inte igen mig själv, vet inte om jag gillar min nya hårfärg eller vad..... 
Jag vet att det kommer att ta veckor innan jag vänjer mig, jag är ju så van att se mig som blondin, har ju alltid varit det, sen skadar det inte med förändring och jag är stolt över mig själv att jag vågade men det känns så konstigt.
Åh så jobbigt, vad ska jag göra?? Fastnar ju inte på bild heller så jag har ingen lust att lägga ut ngr bilder så ni ser hur djävlig jag ser ut haha
Jag tycker att håret lutar åt rött men men det blir nog bra.

Skönt med fredag och helg, vi har inga spikade planer men det lutar nog åt Liseberg.
Kidsen har ju årskort (åkband) och vi har inte varit där sen vi kom hem från norrland samt att det är inte många helger kvar som det är öppet.
Jag är ju en sådan kyckling, åker ingenting så jag får ju sitta och vänta, vänta och vänta. Ingen som vill hänga på och hålla mig sällskap ???
Blir nog till att jag hänger vid chokladhjulen :-), jag är ju spelgalen samt älskar choklad!!




Kommentarer
Postat av: mette

om färgen ej känns "mättad" eller den är ljus i tonen så det lyser rött igenom så kanske han lagt i för lite toning? Det ser iaf jättesnyggt ut på bilderna men det är klart det ska kännas bra också. Du kanske behöver vänja dig en vecka eller så? Ha en mysig helg. Kram

2009-09-11 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0