Tyst och tomt

Idag är det min barnfria vecka och det är alltid en skum känsla
Jag älskar mina veckor med tjejerna, det är så tyst och tomt här hemma så fort dom inte är här så idag har jag haft en tråkig dag
Gick en morgonpromenad 5 km i Skatås med Hanna och Chaplin och har sedan städat och tvättat.

Åkte in en snabbis till stan för att byta en tröja som inte passade, träffade upp kidsen som skulle möta upp Peter ( sin pappa ) men dom var på jättedåligt humör så det var inte roligt :-(
Kvällen har jag tillbringat i soffan framför tv:n, såg Svenska Hollywood fruar och helt sjukt vilka korkade uppsnofsade människor det finns ( syftar på Paul Ankas fru, blää )
Sen var min stora idol på Roast på Berns, Pernilla Wahlgren - hon är helt fantastisk, helt grym !!!
Jag skulle aldrig klara av att sitta så och ta emot en massa skit, hon har verkligen självdistans och är helt suverään, avslutningen hon gjorde var så bra !! Go girl!


Nu ska jag sova och hoppas få sova ut imorgon, längtar efter mina tjejer :-)
Ta hand om dig och våta drömmar!!!

Kommentarer
Postat av: mette

Hej Vännen. Jag tänker på dig. Jag känner mig också lite ensam... I morgon är det min tur att gå till frisörskolan :)) Kram!!!

2009-09-15 @ 11:21:57
Postat av: Miss Norway

Hei snuppa,

Koselig å lese litt i bloggen din.

Vil du komme en tur på besök snart?

Klem

2009-09-15 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0