Skatås 5 km

Idag började jag morgonen med att promenera 5 km i Skatås, underbart skönt och jag känner mig så duktig.
Har ätit gröt och ägg och ska åka ner till stan för lite ärenden
Idag ska jag även ta tag i att ringa lite samtal som jag har på min att göra lista, jag tror att mina grannar i uppgång A ska flytta, står flyttkartonger i fönstret så jag ska ringa min hyresvärd och se vad dom säger .-)
Tin-Tin är lite förkyld så hon hoppar dansen idag, det är min barnvecka och jag längtar så efter dom båda.
Denna veckan ska Tin-Tin hjälpa mig med bloggen, måste ju få in en header och finare design, har erbjudit henne 100 kr - mina kids gör allt för pengar haha



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0