Sista dagen som arbetslös :-)

Imorgon börjar mitt nya liv, jag börjar arbeta och det ska bli så roligt så idag är det min sista dag som arbetslös.
Jag har sovmorgon till kl 10 och har ingen aning om hur mina tider ser ut sedan, vet inte riktigt mina arbetsuppgifter men det blir nog skoj och framför allt spännande
Det kommer att bli en omställning men superskoj, förstår inte hur jag ska orka upp på mornarna men det fixar jag nog, kidsen kommer att få ta hand om sig själv lite mer och veckorna jag har barnen kommer att bli jobbiga men men det är bara att bita ihop.
Detta är nackdelen med att vara ensam, jag har ingen som kan hjälpa mig :-(

Jag är så trött idag, har varit en natt med koll på Tin-Tins blodsockervärden och jag har varit på stan med mamma.
Jag hittade ett par jeansleggings som var lite coola :-) och lite toalettsaker typ nagelfil, hårfärg mm.

Nu har vi ätit middag och jag har " egentid".
Teddi är hos Vendela och har sedan fotbollsträning och Tin-Tin är på stan med mormor, morfar ska på fotboll Häcken mot ngt lag.
Kidsen brukar få en egen dag på stan med mormor så imorgon är det Teddis tur

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0