Rekord besök :-)

Idag har min blogg haft mest besökare sen jag började blogga
Det känns jätteroligt men gissa om jag är nyfiken på vem som läser mina tankar och funderingar samt delar av mitt liv, jag hoppas ni tycker det är lite kul att se hur jag är och vad som händer i mitt liv.
TACK för att ni är inne och läser, skriv gärna en kommentar :-)

Det kom inget paket med posten idag så om det inte kommer imorgon ska min väninna ringa och gapa på posten,  tydligen är det ett stort vadderat kuvert, så spännande att jag dör, jag är ju så nyfiken på vad hon har skickat, !!!


Våta drömmar !



Kommentarer
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Det är väl klart jag komenterar :) Det tar ett tag innan man får kontinuerliga läsare men kör man sin egen nisch så kommer läsarna :)Det gäller bara att hitta en rutin i vardagen.. Dom små stunderna så mår man sååå mycket bättre..

2009-09-04 @ 09:38:32
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0