Pengar gör ingen lycklig men visst underlättar det !!!

Fy vilken tråkig dag jag har haft idag, vaknade jättesent och bara det gör mig grinig, jag vill komma upp på morgonen så inte hela dagen hinner springa förbi mig.
Det är sällan jag är sur och på dåligt humör men jag är så trött på att gå hemma och inte göra någonting vettigt!

Jag tog en cykeltur till apoteket och sedan har jag varit hemma och tagit det lugnt. Jag har gjort en ansiktsmask och färgat ögonbryn samt det få och korta ögonfransar som jag har.

Teddi kom förbi innan hon cyklade hem till Peter. Hon har fotbollscup i Skatås i helgen så det blir skoj.

Jag har även betalat räkningar och försökt göra en budget och det gör ju inte humöret bättre :-(
Hur jag än gör så får jag det inte att gå ihop, tur att mamma och pappa kommer ner nästa vecka så jag får hjälp och sällskap. Men men som jag brukar säga och har erfarenhet utav "jag är hellre fattig och lycklig, än rik och olycklig"
Här kommer lite bilder från dagen :

Mitt köp på apoteket, rengöring, dag och natt kräm samt en ögonkräm.
Matchar perfekt i vårt fina blåa badrum.


En liten del av Tin-Tins mediciner.

Nu blir det tv i soffan och sen ska jag krama kudden
Hoppas ni får en skön kväll och ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0