Nytt jobb ????

Nu har jag varit på intervju och det kändes kanon. Karin som jag träffade först gillade mig och ville att jag skulle träffa cheferna, tyvärr var tjänsten tillsatt men dom har kommit på en ny tjänst som dom tyckte skulle passa mig om jag var intresserad
Har inte fått ngt slutgiltigt besked men det känns som om jag har fått jobb och börjar nästa vecka
Jag skötte mig bra och den nya tjänsten skulle passa mig perfekt, fick gå runt och se hur personalen såg ut
Jag får besked på måndag men jag hoppas !!
Jag är så dålig på att löneförhandla men sa en bra summa som hon tyckte var ok  :-)

Nu kom mamma och pappa, kojjan är snart full för kidsen ramlar in vilken stund som helst
Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0