Nervöst :-)

Idag är första dagen på mitt nya jobb
Det ska bli spännande men jag är lite nervös, oj vad jag längtar tills man har varit där i ca två månader och kan det man ska göra samt är varm i kläderna
Bara jag slipper presentera mig framför alla, det är verkligen det värsta jag vet :-(
Jag börjar kl 10 och har ingen aning om hur länge jag jobbar, idag tar jag inte med mig mat utan äter kanske med ngn på jobbet, får se hur dom gör där borta
Nåja jag berättar mer sedan
Mormor ska komma hit idag och baka samt tar med Teddi på stan i eftermiddag, ikväll är jag barnfri och har mig själv att ta hand om imorgon bitti
Tjingeling och tänk på mig idag!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad spännande, du måste berätta direkt när du kommer hem så vi får höra hur det har varit första dagen på nya jobbet..



Kram

2009-10-01 @ 13:54:41
URL: http://cancer.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0