Myspys


Idag gjorde jag africana till middag, så gott och så länge sedan
Åkte ner en sväng till stan för att hitta skor till Teddi men det gick som vanligt inget vidare, vi får göra ett nytt försök en annan dag
Jag fick hem min juicy couture dress som jag har budat hem på Tradera, så fin och skön ( ett kap, fick den för 249 kr )
Nu ser vi idol och har dukat upp gott kvällsfika.


Det är en häftig diskussion på Johannas blogg ( mama.nu ) ang Bloggfamiljen Peters inlägg, haha tycker det är superkul då jag tycker hans inlägg var sååååååååå bra :-)







Imorgon ska jag få iordning min header, Tin-Tin har fått bilder och ska hjälpa mig så då hoppas jag min blogg blir snyggare :-)
Tack för att du tittar in, antalet besökare ökar för varje dag och det är superroligt !!

Ha en skön kväll och våta drömmar!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Lite nyfiken... vad africana är för något?

Skriv gärna receptet :)

kramiz

2009-09-08 @ 22:13:34
Postat av: Linda

Hej!!

Har aldrig varit inne på din blogg tidigare hittade den för någon vecka sedan. En mycket intressant blogg finns massor av roligt att läsa. Håll gärna bloggen vid liv länge.



Mvh Linda

2009-09-09 @ 06:39:33
Postat av: Marre

Hej Linda!

Kul att du har hittat till min blogg :-) jepp jag håller på så länge jag tycker det är skoj



Carola, du är så välkommen till Göteborg !

2009-09-09 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0