Mina godisar :-)

Nu är mina goa tjejer hemma igen, Tin-Tin var dålig så hon kom hem från skolan strax innan lunch och Teddi har varit och spelat fotboll med sina tjejkompisar.
Sebbe kom och hälsade på och stannade på middag samt hjälpte Teddi med en svår svenska läxa, helt perfekt med kompisar som är lärare :-)

Vi har haft en trevlig kväll och som vanligt mycket skratt och bus.




Idag har jag läst en hel del bloggar ang årets Ensam mamma söker, självklart ska folk tycka och tänka i år igen och diskussionerna är i full gång.
Jag tycker det är ett trevligt program, fina sommarbilder och bra musik.
Jag tror på årets mammor och det är väl tur att vi alla är olika ? Gillar man inte programmet finns det ju en hel del andra kanaler och tv program att välja på och som vanligt så säljs ju mer tidningar om man har en bra löpsedel

Nu avslutar vi kvällen i morgonrockar i soffan framför tv:n

Tjingeling och våta drömmar!


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Ja det är bara att sprida ordet vidare....ger privatundervisning till alla intresserade! :o)

2009-09-07 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0