Marre 35 år

Idag har det varit min dag hela dagen, TACK för alla gratulationer och att ni finns i mitt liv :-)
Väcktes av telefonsamtal samt sms och åkte sedan ner för att fixa hockeybiljetterna, var hur mycket folk som helst på Scandinavium men jag fick tag på bra platser.
Promenerade ner till Åhlens i det härliga sommarvädret som vi har haft idag, åt en god lunch och inhandlade tårta, ballonger samt serpentiner.

Jag älskar födelsedagar och ett måste är ballonger, lägenheten är full av färgglada ballonger, grannen frågade om vi skulle ha barnkalas haha och tyckte det var skoj att det var jag som fyllde år.
Carolina Gynning var på Åhlens för signering och försäljning av sin nya doft, jag blev glatt överaskad för den doftar verkligen ljuvligt samt levereras i fin förpackning och söt flaska, kanonpris 299 kr
Jag köpte en och fick den signerad men jag gjorde inte som alla andra tonårsflickor, fotade mig med henne, tog lite bilder vid sidan om i stället.



Kidsen kom hem efter skolan och Tin-Tin bakade en supergod blåbärspaj, dom hade köpt så fina presenter till mig, jag fick det fina mamma armbandet som jag hade önskat mig, ljus och nya grytlappar samt ett nytt klistermärke att sätta på dörren där det står "Varning för tonåring" - tack mina älskade döttrar, ni är bäst !!




Jag bjöd på thaimat samt tårta och vi har pratat i massor eller jag har pratat och pratat och pratat :-)
Teddi tycker jag är tjatig men jag har ju inte träffat mina vänner på så länge.
AnneLise och Martin gav mig så fina blommor och en jättefin väska som matchar till allt :-). Lite senare kom Malin förbi och hade med sig ett jättefint och underbart doftandes doftljus Voulspa  ( tydligen ngt nytt och populärt, jättecool design )






Idag fick jag även mitt andra efterlängtade halsband på posten med kidsens namn på, se denna hemsida, http://www.namnsmycket.se 
- perfekta presenter och jättefina.
En ny kaffekokare och pengar har även ramlat in på presentbordet



Blev så tomt här hemma när åkte hem till sig, kidsen sover hos sin pappa och jag saknar dom så fort dom inte är här hos mig
Jag är så nöjd med dagen, har fått så fina presenter och har ätit god mat, tårta och haft underbart sällskap.
TACK alla för att ni gjort min 35 års dag underbar !!
Love u



Jag vet att vissa bilder är konstiga men jag ska skärpa till mig samt fota bättre, vrid på huvudet hihihi
Nu när jag såg på dagens bilder så har jag inte en bild på kidsen och mig tillsammans, inte ens på oss alla som var här men men det kan bara bli bättre... håll ut  !!

Våta drömmar !!




Kommentarer
Postat av: Miss Norway

Koselig å lese litt i bloggen din=)

Takk for at vi fikk komme og väre med å feire deg i går. Var veldig koselig å se dere alle 3 igjen. Utrolig lenge siden sist.

Håper vi kan ses på fredag over et glass med vin eller to.

Klem

2009-09-02 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0