Makeover !!!



Imorse var tjejerna så fina när dom cyklade iväg till skolan, dom hade sina nya fina tunikor och leggings/jeans.
Jag har suttit på frisörsalongen sen halv tio men är nu hemma, har färgat och slingat samt klippt upp håret.
Känner inte igen mig själv men är såååååååååååå nöjd! Det känns jätteovant då jag har varit blondin i 35 år men jag känner mig som en helt ny människa.
Tyckte det var dags för en förändring .-)

Kidsen kommer att smälla av när dom ser mig hihihi
Vilken skillnad det är på att vara mörk och ljus, blev genast lite mer "go" i mig, har känt mig så beige.





Ska vända bilderna sedan :-)
Nästa gång kanske jag korkskruvs permanentar mig.
Tack Joakim på Göteborgs frisörskola för att du gjorde mig ännu snyggare !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0