Lördagsgodis



Tog en promenad till affären och köpte godis, så gott
Det var faktiskt riktigt skönt ute och min nya scarf värmde så gott :-)
Har haft en hemmadag igen, läst lite bloggar ( se mina länkar ) samt lyssnat på suverän musik.

Jag är ju sådan att om jag gillar ngt har jag det på mig det varje dag. Jag älskar mina rosa gummistövlar och jeans.
Saknar mina kids när jag inte har dom men på måndag är det min vecka igen och då blir det mer fart i Johanssons liv, så skönt
Såg att jag har mycket bilder på Teddi så här kommer Tin-Tin



samt en på hela familjen från Tunisien där vi var en vecka i maj






Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Söta tjejer du har

2009-09-05 @ 21:35:49
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0