Lördag på Liseberg




Teddi ville inte följa med på Liseberg så hon tillbringade dagen hos Vendela där hon även sov över.
Det är inte ofta hon sover över hos kompisar så vi är så stolta över henne idag !!



Det var en fin dag men hur mycket folk som helst på Liseberg, Tin-Tin blev låg så hon var tvungen att äta
Vi hann bara dit innan det blev dags för mat och det var bara början :-)







Långa köer och dofter av popcorn, korv samt majskolvar gjorde att vi satte oss på en bänk och tittade på folk samt åt igen :-)

 





Detta tyckte jag var superskoj då Tin-Tin är gluten, detta är vad hon inte kan äta :-)



Dagens outfit
Vita jeans, svart tunika, svart jacka, svarta converse samt svart sjal
Jag som älskar färg men tyvärr blir det oftast svarta kläder.







Sebbe var med oss hela dagen, följde med oss hem och vi lagade fläskfile, potatismos ( som jag kände för att sätta i ugnen för att få den hårda brända ytan ) samt sallad.
Gjorde en korv variant på moset och herregud vad vi skrattade, det ser helt sjukt ut men var grymt gott
Kvällen blev tokig, Här är det liv på tv, hög musik i stereon och många skratt
Tur Tin-Tin är van vid sin halvgalna mamma, dansades på bordet och busade :-)



Kommentarer
Postat av: M i n d i

Vilken mysig blogg du har. :)



Hur gamla är dina tjejer? Jag har två tjejer här hemma som är 9 och 12 år gamla. :) Sån där blå SVEA tröja som din ena tjej har mina båda också. :)



Skoj med LISEBERG... vi var där ett år i oktober och det var hur perfekt som helst att gå där då. :)



Kramis

M I N D I



2009-09-13 @ 18:31:58
URL: http://mynumbertwo-mindi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0