Lediga jobb ???

Pigga och glada kids åkte till skolan imorse, Teddi har lite hosta så hon får vila från fotbollsträningen ikväll (dom tränar ju ute) jag har promenerat med Hanna och Chaplin i Skatås.
Vi tog 2.5 km idag då Hanna var upptagen på annat så vi hade tidsbrist men det var jätteskönt !
Jag har sådan träningsvärk att det är pinsamt, har varit ute två dagar i rad och kan knappt gå , hahaha
är så otränad men jag gillar när det känns att man har rört på sig.
Idag tvättar jag sängkläder och ska renbädda, det är så tråkigt men skönt när det är gjort.
Hittat lite jobb som jag har sökt, måste komma ut i arbetslivet snart innan jag blir galen

Ingen som vet ngn som behöver personal, jag är lättlärd, glad, lätt att ha att göra med och full med energi!!
Kundtjänst, ordermottagare, receptionist, telefonist, värdinna, alltiallo mm




Kommentarer
Postat av: emme

Hej, fin blogg!

2009-09-15 @ 15:34:42
URL: http://rosaflikkan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0