Krama kudden

ska jag göra nu :-)
Det kom ingenting på posten idag men jag hoppas det kommer imorgon, jag är ju så nyfiken på vad Mette har skickat och jag älskar presenter.
Imorgon ska jag äta lunch med Hannele min fd arbetskamrat från Max Hotell i Luleå där jag arbetade som frukostvärdinna när jag var 15 år tills jag flyttade hit till Göteborg. Hannele bor här i Göteborg med sin familj i världens finaste hus i Torslanda. Det är så roligt att vi har hittat varandra igen och tyvärr ses vi inte lika ofta som jag önskade.
Nästa torsdag kl 10.30 kommer jag att göra mig mörk i håret, har bokat tid idag och längtar efter ngt nytt
"Blondes have more fun " jepp det kan jag hålla med om men just nu är mitt liv så tråkigt att det kan bara bli roligare hahaha Det ska bli så spännande, jag ska ge Joakim fria händer :-)
Våta drömmar och ta hand om dig !!!

Kommentarer
Postat av: mette

Ja, nu är det banne mig på tiden och jag håller tummarna för att den kommer idag ( typ två dagar försent ) Kramar!

2009-09-03 @ 11:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0