Köksgardiner

Idag fick jag hem mina köksgardiner som jag har beställt, jag vet att jag inte ska handla mer men dom jag har nu har ngn spillt rödvin på och det går inte bort i tvätten samt att mor och far kommer nästa vecka och då måste jag har fint hemma :-) ( jag är så duktig på bortförklaringar hihi)
Jag älskar ju dom jag hade så jag beställde nya och så dessa med mörkare botten.
Nu vet jag inte vilka jag ska sätta upp. Vilka tycker ni??
 

Vilka problem jag har eller hur?
Jag måste snart få mig ett jobb då det inte händer speciellt mycket på dagarna, känner även att jag börjar bli lite grinig och sur och det är det inte värt! 

Idag har jag ialla fall fått mig en promenad i Skatås med Hanna och Chaplin, vi gick 5 km och det var jätteskönt. Sedan blev det en lång fika och det är alltid lika trevligt. Jag har inte många vänner men dom jag har är dom bästa. Hanna är en del av min familj, hon ger mig råd och peppar mig samt känner mig in och utan, hon är jätteviktig för mig - Love you !

Detta är Chaplin ( tog bilden från Hannas facebook, hoppas det är ok? )


Fick en bild på vår Jerrybåt av mor på mms idag så jag ska lägga in den senare, båten är jättefin och det ska bli så roligt att köra omkring med den nästa sommar.
Jag ser också framemot mor och fars besök till veckan, vi har ju varit tillsammans i två månader i sommar så nu längtar jag efter dom.
Nu blir det soffan och Idol. Hoppas ni får en härlig kväll, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gardinerna med mörk botten var jättefina! Tack för kul blogg och lycka till med jobbsökandet!

2009-09-17 @ 20:39:20
Postat av: M i n d i

Vilka snygga gardiner... gillar nog de med mörk botten bäst. :)



Önskar dig en super mysig helg!



Kramis

M I N D I

2009-09-18 @ 11:21:12
URL: http://mynumbertwo-mindi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0