Kent, Savage Garden och garderobrensning

Suck vad trist det är när man inte har plats, vi har bara tre garderober här hemma och det är inte mycket på 3 tjejer, kidsen blir ju inte mindre heller.
Jag rensar min garderob och kläderna ligger utspridda i hela kojjan, lyssnar på go musik och det hade varit så gott med ett glas vin eller två men tyvärr har jag ingenting hemma :-)
Jag tänkte att jag skulle strukturera upp mina kläder bättre, det jag använder ska jag ha på ett ställe och det som är bra att ha kan jag ha på ngt annat ställe ( vart nu det ska vara ?? )

Jag är helt sjuk när det gäller att handla, har så mycket kläder som jag aldrig har använt, har till och med prislapparna kvar. Blir rädd för mig själv ibland.
Kidsen är hemma själva hos Peter då dom är på premiären av Cabare Lorensberg, Vendela och Ebba ska sova över och dom har nog mysigt. Pratade precis med Tin-Tin som inte var så sugen att prata med sin mamma för dom sminkade varandra haha mina godisar :-)




Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Klart jag fann riktigt goa vänner och det var jud et bästa med alltying.. sen var det en grym resa med som man aldrig kommer göra igen :)



Men jag tjuvrökte inte för min partner utan för en jag skulle dejta bara och det var en speciell situation annars hade jag aldrig gjort så :)



Tydligen har hon börjat röka i sommar om jag hört rätt..

2009-09-04 @ 22:12:42
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0