Jag är oemotståndlig !!!!

Det har varit en bra dag idag eller helt underbart bra!
Jag är så glad att jag har fått jobb, började få lite panik då det är så många som blir utan jobb men jag har sådan tur med det mesta och visste att det skulle ordna sig men visst känns det skönt att det är klart. 
Man kan ju inte annat än tycka om mig :-) så jag visste innerst inne att jag hade fått det .

Mamma och pappa kom hit efter lunch och pappa har fixat iordning kidsens cyklar, höjt styre och sadel samt satt på nya lampor mm - man behöver en man ibland hihihi
Vi åkte ner en sväng på stan, HM och Gina tricot, kidsen fick lite nya kläder och sedan blev det hemma gjord glutenfri pizza till middag.
Det var så gott, kräftstjärtar, salami, skinka, ananas och champinjoner la vi på, mums.

Imorgon har Teddi sitt kalas hos Peter, hennes kompisar ska sova över och hon längtar.
Tin-Tin och jag åker ner till bokmässan på morgonen med mormor och morfar, vi ska se/lyssna på melodikrysset live :-) samt gå runt och titta, pappa ska nog leta kändisar hahaha han är värre än mig :-)
Teddi har fotbollsträning och ska sedan fixa för kvällen så hon hänger inte på, hon längtar så efter lillebror också så hon ska nog snosa bebis, mysigt.


Jag är så lycklig att jag har fått jobb och jag lyckades även förhandla till mig 5 veckors betald semester och är jättenöjd med min lön. 
Är så laddad att komma ut och få nya arbetskamrater samt att få ngt vettigt gjort på dagarna.
Det som var så positivt med detta företag var deras syn på livet/personalen och hur dom vill ha det på en arbetsplats och det passade precis mina värderingar.
Jag har ju varit på ett antal ställen och vet hur jag vill ha det samt vet hur jag absolut inte vill ha det.
Detta kommer att bli toppen och dom ville även ha ngn som har ideer samt kan se företaget med nya ögon, helt perfekt !
Jag startar på onsdag kl 10 och det ska bli så roligt.
Nu börjar mitt nya liv.
HURRA HURRA HURRA - jag är så bra !!!

Här kommer bilder på det bästa jag har:

Teddi i sina nya kläder, kjol från HM och top från Gina Tricot



Tin-Tin i min väst samt sina älskade Hunter stövlar


Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Härligt för dig med jobbet:) Skönt va ??? :)

Fira nu och ha en grym helg...

2009-09-25 @ 23:16:16
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Carola

Grattis till jobbet!!

2009-09-26 @ 11:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0