Intervju

Jag har precis kommit hem ifrån en jobbintervju på ett företag som ligger centralt i fina fräscha lokaler
Det var den bästa intervju jag har varit på, samtalet flöt på hur bra som helst, jag svarade ärligt och var lugn och så bra som bara jag kan vara :-)
Inga konstiga frågor och det hela hänger nog på om hon gillar mig eller inte.
Hur kan man inte gilla mig???

Jag vill verkligen ha detta jobb och det skulle passa mig perfekt ! Håll alla tummar ni har.



Företaget hade fått in över 350 ansökningar och ska vänta ansökningstiden ut som är i oktober så antalet lär ju öka. Jag är så glad att jag har fått en chans genom intervju och hoppas att jag får komma på en till, det som det hänger på är personligheten och om man passar in i gruppen och det hoppas jag verkligen.
Jag är ju en go och sprallig tjej, omtänksam och lätt att ha att göra med så jag borde ju få börja imorgon haha

Arbetstid:  heltid samt kontorstider och snabbt att ta sig dit - kan ej bli bättre ( jo om lönen är gigantisk )

Snart ramlar kidsen in, Teddi har fotbollsträning och det blir läxläsning samt mys i soffan vid varsin dator och tv
Teddi har fått ett paket hem i brevlådan från Emilia i Boden, spännande och hon hade med sig tre paket glass till skolan som hon skulle bjuda på.
Det är regn och grått här i Göteborg men det är ju som vanligt, ta hand om er och ha en skön tisdag!
Tjingeling




Kommentarer
Postat av: mette

Låter jättekul !! Låter som ett arbete jag sökt där ansökningstiden går ut i början av oktober. Tiderna är kontorstider där man slutar 17.15. Det ligger mitt i stan :) Kram

2009-09-22 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0