Instängd

Vaknade i tid till melodikrysset som var lika lätt som vanligt, fick lite hjälp från mor och far via sms.

Jag har en hemma dag och lyssnar på musik, idag blev det Markus, Ronan, Sebastian och så tror jag att Bryan får sjunga lite senare
Jag och alla grabbar hihihi



Vissa dagar tar jag mig inte ut, förstår inte varför jag är som jag är men det går bara inte. Jag känner mig bättre som människa och tar för mig mer den veckan jag har kidsen. Då är jag självsäkrare och vågar mer, skumt men så är det !

Funderar på att köpa ett par skor jag har sett som jag inte kan släppa, Tin-Tin vill också ha dom men om vi köper dessa så är det väl ok att ha likadana skor ??? 
Vagabond

Sen gillar jag dessa, behöver ju även ett par kvinnliga skor, vilka röstar ni på ??            :-)



köpa köpa köpa, fy jag är en shopoholic
Jag har även kommit på att jag behöver en snygg jacka,  en svart kofta och så är ju dessa från Odd Molly så fina



Hoppas ni har en bra dag och att kvällen blir galen och alldeles alldeles underbar
Här är en bild på mig och min väninnna i somras då vi är ute och käkar och tjatar, hon bor jättelångt borta och jag hoppas hon kommer hit snart igen, saknar dig!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0