Grillning imorgon igen!!

Jag fick precis ett samtal från företaget jag var på intervju igår, dom vill träffa mig igen för en andra intervju så imorgon blir nästa grillning
Jätteskoj och då gillade hon mig, ska bara se till att person nr 2 gör det samma hihihi
Tin-Tin har en kompis här och hon är vegetarian så jag fick klia mig i huvudet för att hitta på ngt till middag
Jag är ju så dålig på att laga mat överhuvudtaget men hade konstigt nog wokgrönsaker i frysen så det löste sig till slut, gjorde även pannkakor så det blev mätta tjejer

Tjejerna åker upp till BB ikväll och ska se Idol med sin lillebror
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: malin

Fy bubblan vad jag håller tummarna, grattis!

2009-09-23 @ 18:08:29
Postat av: mette

Vad roligt!! Då är nog jobbet ditt :) Gratulerar Marre!

2009-09-23 @ 19:30:38
Postat av: Marre

Jepp jag håller tummarna och skulle vara toppen om jag fick det !!!

2009-09-23 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0