Fredagsmys


Idag har vi haft en bra dag och kväll :-)
Tin-Tin och jag cyklade ner till ICA Kvantum för att handla lite medans Teddi var med Vendela
Vi har haft underbart väder här i Göteborg.

Att handla mat är bland det bästa jag vet, eftersom kidsen ska till sin pappa på måndag så behövde vi inte så mycket och kvällens middag hade vi bestämt skulle bli hemmagjord pizza ( glutenfri) så det blev inte så mycket som det brukar
När vi är och storhandlar fyller vi oftast två vagnar med mat :-) och så tar vi en taxi från affären, jag har ju inte lyckats ta tag i ett körkort än.
Mat är det viktigast i mitt liv och när jag har kidsen finns allt hemma och det räcker till både en eller flera kompisar.
Fick höra av en kompis i veckan att snål det är du inte Marre, du är en generös människa och betalar för dig och det stämmer! Jag gör mer än gärna rätt för mig.

Det var så skönt att cykla.
Tin-Tin har ju fått min cykel men jag ska införskaffa mig en då det är ett enkelt sätt att ta sig fram på samt går snabbare än att promenera
Jepp jag använder hjälm ( iallafall när jag cyklar med kidsen) och är stolt över det, det är många som har det nuförtiden och det tycker jag är en självklarhet ! Jag tycker det ser illa ut när man möter en vuxen med barn och endast barnet har cykelhjälm.





Vi lyckades jättebra med pizzan och den blev supergod.
Sebbe kom förbi och vi har skrattat och haft så roligt.
Teddi fick en pizza från affären och det hände en liten olycka på vägen hem , pizzan var inte direkt platt när den kom fram men det gick ändå :-)
Gick en promenad för att köpa lite godis, min "kompis" Agneta på Tempo tyckte jag var jättefin i håret och hon är fortfarande besviken att deras stamkund inte gick vidare i Ensam mamma söker hihihi.
Jag är kändis på Tempo Skatås, haha alltid ngt !






Vi har suttit och vridit oss i soffan till Idol samt tittat på det nya programmet Kändisdjungeln som jag inte riktigt har fått grepp på men det blir nog ett roligt program.
Hoppas ni har haft en skön kväll
Hörs imorgon, våta drömmar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0