Mys helg

Helgen har varit lugn och skön
Teddi har varit hos mig då hon har haft fotbollscup i Skatås. I lördags var jag med hela dagen, det var jättefint väder så jag har suttit i solen och fått lite färg. Teddi är superduktig på fotboll men tyvärr förlorade dom nästan alla matcher. Hon har haft en rolig helg och är jättenöjd, träffat nya kompisar och idag är det släktkalas hos Peter ( jag är inte inbjuden men hade inte velat gå ändå hihihi har gjort mitt med släkten Hernqvist :-)

Vi har haft mys på kvällarna, sett Idol mm samt umgåtts, kramats och busats. 
Idag har jag städat och cyklade ner till Ica för att handla inför morgondagen, det började ösregna så jag var pissvåt när jag kom hem igen :-)
Här är lite bilder:





Imorgon har kidsen studiedag så vi ska ner till stan för att sedan på eftermiddagen bjuda på lite fika och så blir det tacos till middag
Lillebror har inte kommit men tydligen har Rebecca börjat få värkar så det är nog på g. Kidsen ser framemot bebisen men vi hoppas hon kan hålla igen till tisdag hahaha Vi vill verkligen inte att han kommer på Teddis födelsedag.
Jag har slagit in födelsedags presenter och ser så framemot imorgon, jag och Teddi älskar kalas och presenter och jag hoppas hon blir glad hihihi


Hoppas ni har haft en trevlig helg
Ikväll blir det bingolotto och jag hoppas jag vinner, ngn gång måste jag ju ha tur!
Jag ser framemot veckan som kommer då mina föräldrar kommer på torsdag samt att jag har kidsen denna veckan. Vi har inga stora planer utan det blir vad det blir, till helgen blir det Liseberg och så är jag så sugen på kräftor och räkor.
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0