En hög dotter och en massa bebisar

Tin-Tin kom hem från skolan då hon hade jättehöga värden, mätaren visade HI och det är inte bra samt att hon hade ketoner i blodet :-(
Hon var illamående och trött så hon har sovit på kökssoffan och jag har kollat hennes blodsockervärden var tioende minut. Nu är äntligen värdena som dom ska men det är inte lätt, blir galen på denna sjukdom ( diabetes ), vissa dagar har man ingen koll på hur det kan bli som det blir.


Teddi fyller 11 år på måndag och gissa om hon längtar, hon är som jag, älskar kalas och att fylla år :-)
Hon har en lång önskelista och skolan har studiedag på måndagen så hon har önskat sig ett besök på vår favoritrestaurang Jensens Bofhouse. Kanske blir det pyjamas party hos Peter och Rebecca men det beror ju på när Totte ( kidsens lillebror ) vill komma ut till världen. Han var beräknad förra fredagen så nu är det övertid, jag hoppas han kommer vilken dag som helst så dom får varsin födelsedag.

     
Det är mycket bebisar som väntas ut i vår omgivning nu, en väninna till mig ska ha sitt första barn om två veckor, en annan ska ha om tre veckor och grannen över har fått i helgen.
Visst är det mysigt med små bebisar men jag är glad att mina kids är stora och vill nog inte ha fler barn men man ska aldrig säga aldrig, jag är ju hyfsat ung och träffar man ngn i framtiden utan kids så får man kanske tänka om men helst inte. Jag har ju redan dom bästa barnen !!

Här är en bild på dom när dom är i sin busigaste ålder, se vad söta dom är !!
Tjejerna är jätteglada och spända över att få en lillebror men det blir nog en omställning och mycket nytt så jag vet vad jag har att vänta, jag är beredd.
Hoppas ni har haft en bra dag och att ni får en skön kväll
Tjingeling !!




Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att dottern mår bättre idag

2009-09-16 @ 08:40:00
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: malin

9 dagar om jag får be:) nere på ental idag! kram

2009-09-16 @ 09:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0