En helt vanlig dag

Idag är det vardag igen och en helt vanlig dag i mitt liv
Jag har ätit upp tårtan så jag känner mig så svullen och äcklig. Jag kan verkligen inte ha godsaker hemma då jag har en stor förälskelse i sötsaker.
Idag ska kolla upp hårsalonger, måste göra ngt åt min polska hårfärg, utväxten är inte rolig och jag är trött på att vara blond.
Jag funderar på att göra mig mörk, ska kolla upp friserskolor då jag ej har råd att gå till en vanlig salong.

Idag har jag beställt ett namnhalsband till en person i min omgivning, dom är ju så fina så jag hoppas personen i fråga blir glad, jag blir förvånad över mig själv att jag är så snäll och omtänksam
Skvallrar till vem längre fram :-)

En väninna har tydligen skickat ngt med posten så jag väntar med spänning på brevbäraren
Skriver mer senare, här kommer bilder på det bästa jag har

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0