Diabetesmottagningen

Tin-Tins hba1c var alldeles för högt, 7,4. Vi måste skärpa till oss och måste få ner det till 6-6,5.
Gjorde lite omställningar på pumpen, fick recept samt pratade med Dr och sköterska



Det har varit underbart väder här i Göteborg idag så Tin-Tin och jag promenerade hem från Östra sjukhuset, ja inte hela vägen, stannade på Munkebäckstorg och köpte frukt samt var på apoteket för att lämna in alla recept och mediciner som behövs.

När Teddi kommit hem och vi ätit middag, åkte vi ner till stan för att komma ut från kojjan.
Vi gick in i en skoaffär och gissa vad ?? Teddi hittade ett par jättefina skor som hon tyckte om så vi slog till, gick sedan in till Fiourucci där dom hade fått in jättefina tunikor från Saint Tropez så kidsen fick varsin :-)
Promenerade hela vägen upp till Avenyn och vidare till Korsvägen där vi tog vagnen hem.



Imorgon har jag tid hos frisören 09.30 och jag kommer nog att se helt annorlunda ut när jag går därifrån.
Jag hoppas jag har en ny färg :-) Teddi har fotbollsmatch på Heden kl 17.30, kom gärna och hejja på Qviding.


Hoppas ni alla har haft en bra dag, nu blir det idol och sedan läggdags

Våta drömmar !!





Kommentarer
Postat av: mette

Hur gör man för att få bättre värden? Vet dom varför de är höga? Kram

2009-09-09 @ 22:12:33
Postat av: Marre

Vi har höjt doserna i pumpen, dvs ökat insulinintaget så att blodsockret sänks, sen handlar det ju om vad vi äter samt motion

I sommar har det varit kanon då Tin-Tin har rört sig på ett helt annat sätt.

2009-09-09 @ 22:21:08
Postat av: Att ha det gott

Här i Uppsala har vi haft sommmar idag Skönt

2009-09-10 @ 07:58:31
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0