Dagens man

Fick precis en förfrågan om jag ville vara med i Dagens Man, ett "dejting" program som Carolina Gynning ska vara programledare för men jag tackade nej
Visst vill jag finna kärleken och det hade nog varit en superrolig grej men det blir för krångligt, skulle behövt ngn stans att bo i Stockholm och dom ville att man skulle vara tillgänglig flera dagar
Jag tror ju på kön i snabbköpet :-) Anser mig inte vara speciellt sökande utan det händer när det händer.

Teddi och jag har bakat muffins, dom blev jättegoda och snabbt gick det !
Hon är piggare så det blir nog skola för henne imorgon, det är även skolfotografering imorgon och det vill hon nog inte missa. 


snygg dubbelhaka hahaha
Dagens outfit
Linne:  H&M
Vita mjukisbyxor: Acqua Limone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0