Bokmässan

Idag var vi uppe tidigt för att gå på bokmässan och lyssna på melodikrysset live :-)
Teddi cyklade på fotbollsträning och Tin-Tin och jag åkte ner för att möta upp mormor och morfar
Det var hur mycket folk som helst som skulle lösa melodikrysset, men vi fick hyfsade platser och det var lätt idag så vi klarade allt. Tin-Tin trodde det bara skulle vara pensionärer där och tycker vi är pinsamma men jag kan säga att det var många där i min ålder, medelåldern var nog 40-45 år.
Här är lite bilder, inte dom bästa men jag ville inte stå och vifta med kameran som vissa andra haha, jag försöker göra det diskret :-)

Programledaren Anders samt på piano/orgel Lennart Palm från Lerum



Här är mina älskade föräldrar
Mamma har ju ont i foten och det blev inte bättre efter allt stående och promenerande idag samt pappa har ont i ryggen så vi åkte hem och käkade en sen lunch när vi var nöjda.
Vi hade planerat att mor och far skulle sova över här men det blev ändrat så dom åkte hem till brorsans lägenhet så jag får vila och sova ut imorgon.
Helt ok, jag får ta hand om mig själv ikväll och jag var också helt slut efter bokmässan så jag har vilat en stund men känner mig fortfarande trött.
Jag tror att jag är trött efter veckans alla intervjuer samt allt strul med ekonomi pga Peter, men livet är ju upp och ner- som en bergochdalbana.
Men så gott att jag har fått mig ett jobb, så skoj !

Jag har en bingolott men ska även se vem som blir kidnappad i Här är ditt liv samt håller tummarna för Jannike i Kändisdjungeln, har laddat upp med lite godis och ska ha mysigt, har varma mackor med tonfisk i ugnen som jag snart ska njuta tillsammans med en god sallad.
Jag hoppas kidsen har superskoj men får nog höra alla detaljer imorgon.
Ta hand om er och ha en skön kväll


Kommentarer
Postat av: malin

du måste byta a:t i din header!=)

2009-09-26 @ 22:01:22
Postat av: Marre

Hahaha jepp det har du rätt i, vad ska jag hitta på där då??

2009-09-26 @ 22:13:09
Postat av: malin

allätare hahaha

2009-09-27 @ 09:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0