Bingo!







Oj vad seg jag har varit idag, blev lite sent igår men oj så roligt vi hade :-)
Teddi har varit på dans samt uppe vid Skatås och spelat fotboll med Hanna, Frida och Vendela.
Tin-Tin har gjort färdigt min header och visst blev den fin ? Vad tycker ni?



Sebbe kom hit och vi tog en promenad till Ica Kvantum för att inhandla bingolotter för kvällens spel samt har ätit en god middag.
Imorgon är det vardag och jag ska kontakta lite folk ang jobb, har kommit på vad jag vill arbeta med !!


Blir nog även att vi tittar på fortsättningen på Ensam mamma söker, känns sådär skoj men men roar väl en stund
Hoppas ni får en trevlig kväll.
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: mette

Fint det blev! Jag kan tyvärr inte göra ngra headers, men jag får väl också skaffa proffshjälp :) Kram

2009-09-13 @ 22:43:10
Postat av: Miss Norway

Så utrolig fint det ble med det mörke håret. Er du fornöyd selv?



Hva er det du har funnet ut at du vill jobbe med da?

2009-09-15 @ 20:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0