Omogen? Jepp !

Sitter här med värsta huvudvärken och är inte på topp, äntligen fredag eller vad säger man?
Idag skulle jag har träffat min väninna Hannele för en trevlig lunch men det kom upp annat så det blev inte som jag hade planerat
Förlåt Hannele :-( jag som såg framemot detta men hoppas vi kan ses snart igen !

Tur att man kan se framåt i livet men tyvärr så kommer det förflutna ikapp en ibland, jag har lärt mig mycket här i livet och hoppas man lär sig av sina misstag
Ett tips - skriv aldrig på ngr papper och lita endast på dig själv !

Nu längtar jag tills måndag då Teddi bus fyller 11 år och jag hoppas dagen blir den bästa för henne, kidsen har studiedag så vi ska äta lunch på favoritrestaurangen och så blir det tårta och fika hemma
Hoppas ni får en härlig fredag och en bra helg
Tjingeling!

Här kommer en bild, inte den mognaste men så här känner jag mig idag, det finns bara en människa som kan göra mig så arg och till en helt annan människa än jag är, som jag inte känner igen, fy mig! Tillägnad .....

Kommentarer
Postat av: mette

Tycker du har all rätt att känna dig sådär. Vill inte skriva mer här med tanke på barnen och integritet, men ge dig inte i lag med hans grejer alls är mitt tips. Kramar!!!!

2009-09-18 @ 14:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0