STOR kok :-)

Vi har haft en skön helg, Tin-Tin och jag hade en heldag på stan igår och åt lite tapas på El corazon
Teddi har sovit hos Vendela  så Tin-Tin och jag hade en myskväll.
Jättetrist att Sverige förlorade i fotbollen igår, vi zappade mellan Här är ditt liv, fotboll och Körslaget :-)

Idag har jag varit hemma hela dagen, kidsen har varit på dans och jag har lagat mat hela dagen så nu har jag lunch lådor hela veckan.
Africana med fläskfile, chilicorncarne, thaigryta, tacos samt köttbullar med potatis.

Hanna och Chaplin kom förbi och Hanna färgade mitt hår, nu är jag ännu mörkare och det känns jättebra !
Jag kommer nog aldrig mer att bli ljus, blondintiden är över :-) 

Jag tycker det är superskoj att Ni kommenterar mina inlägg och underbart att vi alla tycker och tänker olika, förstår bara inte att man inte vågar lämna sitt namn utan tycker anonymt - FEGT !

Imorgon börjar jag halv nio och jag har min barnfria vecka,  vi får en ny receptionist på jobbet och det ser jag framemot , jag hoppas verkligen att det är en pratglad tjej som jag kan tjata med :-)
På tisdagkväll ska vi ut och käka med jobbet och det kan bli spännande, en sak som är säker - jag ska i allafall hålla mig till Cola light :-) DS

Nu ska vi sova, Tin-Tin sover hos Peter så Teddi och jag har haft en myskväll.

Ta hand om ER !! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson "Kryckan"Hansson

Jaså du har fullt upp??? Ja jag är också sån som måste ha lite liv och rörelse runt mig för annars dör jag av tristess, jag är på ett sånt super lugnt ställe ibland och ibland strular internet som idag och då finns inget att göra bläää...

2009-10-12 @ 13:46:24
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: M i n d i

Hoppas att det var en trevlig person som började. :)



Vilken snygg skinnjacka din dotter har på en bild nedan. Min har sett en röd kappa på GINA TRICOT som hon vill ha. Ja vi får väl se. ;)



Ha det gott!



Kramis

M I N D I



P.S

Gillar du julen och är du swappsugen? :)

Kika in på min JULSWAPPblogg:

http://julswappen.blogspot.com/

:)

D.S

2009-10-12 @ 19:30:13
URL: http://mynumbertwo-mindi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0