Presenter, julklappar och Uggs :-)

Oj nu är det flera dagar sedan jag skrivit ngt här, sorry och kul att ni saknat mig!!!
Tyväär har det inte hänt så mycket men jag ska berätta lite vad vi har hittat på.



Mamma och pappa är kvar och jag är så glad att mamma hjälper mig med kidsen och maten, jag hängde med på kidsens dans, Tin-Tin är så duktig, ( hon i röd tshirt ) Teddi har ju skadat fingret så hon fick titta på ( sitter i stolen längst in ) men nu har hon tagit bort bandaget och fingret är snart som vanligt, hon är duktig.


Kidsen säljer julblommor och kakor för skolan, ngn som vill köpa ??? Kakorna är supergoda, jag har köpt flera st och ätit upp dom också haha (snygg man är på bilden )

Jag trivs bättre på jobbet, har suttit på en annan plats i lite mer än en vecka men ska byta nu igen på måndag, det känns så skumt men men vi får se hur det blir
Jag gillar mina arbetsuppgifter men tyväär är inte detta ett kontor där man har det socialt och pratar, jag saknar det enormt och vet inte hur jag ska göra, tittar faktiskt på andra jobb men orkar inte riktigt
En sak som ska bli skoj är att jag ska på kurs i Stockholm den 19 november, det är Bolagsverket som har en kurs om firmaförslag och det ser jag framemot, mitt tåg går 05.54 på morgonen och den tiden är inte rolig haha.



Här är tjejerna när vi var på middag i brorsans lägenhet förra lördagen, mamma och pappa bjöd på tacos och vi hade med oss presenter som tack för att dom finns och alltid ställer upp för oss.
Jag har jag bjudit ut mor och far på middag på Taras på torsdag samt vi ska gå på The Producers där min stora idol Pernilla Wahlgren är med.


Vi ska även gå på bingolotto nästa söndag, sitta i tvstudion samt dom ska få gå på sin stora Idol Jerry Williams på Rondo och det blev dom så rörda över ( kul när man kan glädja dom man älskar )




Jag är så glad och känner mig lyckligt lottat när dom är här i Göteborg och hjälper till, denna veckan har ju kidsen haft höstlov men dom är nöjda och har vilat, varit på stan och har umgåtts med mormor och morfar.
Jag gick lite tidigare i torsdags och så slutade jag vid tre i fredags så det var skönt, känner att jag inte hinner med mina kids och framför allt hinner jag inte med mina vänner.
Jag är världens tröttaste och tråkigaste människa just nu, orkar verkligen ingenting och det känns inte bra - jag vill verkligen inte ha det så här men det är bara att bita ihop !!

Tjejerna och jag hade en shopping eftermiddag och det var mysigt, kidsen visade vad dom önskar sig i julklapp så nu har jag börjat inhandla julklappar, haha jag vet att jag är tidigt ute men jag gillar att ha allting klart tidigt så jag kan njuta av december.


Ni som känner mig vet att jag är galen när det gäller paket och att jag älskar julen.


Åh vet ni vad jag har köpt ??? Kommer inte att berätta vad jag har köpt för julklappar men jag har köpt dessa:


Uggs till mig och kidsen, kan ej hålla mig till jul så kidsen får dom så fort dom kommer hem (köpt på Tradera )
Till mig blir det ett par rosa och kidsen får bruna.


Jag har verkligen sådan tur ibland, var med i en tävling på nätet där man kunde vinna presentkort på Topshop och jag vann 2000 kr, tyväär är det inte min butik, vi var där för att shoppa loss men jag hittade ingenting.
Dyra och konstiga saker men kidsen fick välja vad dom ville ha så dom hittade varsina jättegoa tofflor och Teddi hittade en top. Jag har 1000 kr kvar men hittar nog ngt som jag kan lägga under julgranen :-)



Nu är kidsen ute på Halloween bus, jag ska lägga in bilder senare på dom :-) och sedan ska vi ha en myskväll med tv och popcorn.
Mamma och pappa har en ledig helg denna helg, mamma är inte pigg och har åkt på en förkylning men vi ska dit imorgon på söndagmiddag.
Det är härligt att kunna åka på söndagmiddag, hade varit toppen om dom bodde här jämt men men vi får njuta av tiden dom är här nu.


Här är en bild på min pappa, han är en riktig texttv och sport gubbe hihihi men så go och helt enkelt bäst !!
Pappa kan allt om priser och jag kallar honom Einstein :-), mamma har fått honom att köpa en keps så han ser ut som en riktig pensionär men stilig.
Kidsens pappa är i NY i ngr dagar så kidsen är hos mig men nästa helg är jag barnledig så då ska jag avsätta tid för mina vänner.
AnneLise och Martin är hemma från Australien och jag är så nyfiken på att höra om allt spännande dom har gjort och upplevt - välkommen hem !! samt Malin har ju kommit hem från BB med sin prinsessa Lovisa som jag bara har sett på bild (så fin)

Ta hand om er och njut av kvällen !!
Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: malin

Fullt upp med andra ord! Här med men nu får du snart ta hit dig och tjejerna och gosa bebis:) Kram

2009-11-01 @ 09:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0