Lång dag men börjar komma igång :-)

Idag har det varit en bra dag, jag tar för mig mer och mer och idag har jag ringt en del samtal
Jag har lite ideer hur jag ska göra lite längre fram och det känns bra, sen försöker jag att inte bry mig om vissa, alla jobbar vi på olika sätt och jag har varit helt galen när det gäller jobb men nu förtiden tar jag en sak i taget.
Vår nya receptionist var jättegullig och  kommer från Huddiksvall så det är en liten norrländska :-)

Det känns att jag har jobbat till 17.30, blev lite segt runt 16 tiden men fixade lite i min ensamhet i mitt rum då Karin gick hem lite tidigare. Jag var hemma vid 18 tiden och nu är jag helt slut så jag funderar på att lägga mig.

Imorgon ska vi ut och äta med jobbet 18.15 på Svarta Olivern, det ska bli gott och ännu en lååång dag, ska bli spännande och intressant att se hur dom är utanför kontoret. Ska ta med mig kameran och hoppas jag vågar fota lite :-)
Vad ska jag ha på mig??? Nåja det sover jag på men blir nog bara ngt vanligt. 
Jag är ialla fall jättenöjd med min hårfärg men hjälp vad jag tappar hår eller nu ser jag hårstråna, när jag var blond och ljus såg man inte hårstråna på samma sätt :-) 

Kram på er och jag ska försöka få in lite bilder och skriva lite roligare inlägg men just nu är jag så trött och känner att tiden inte räcker till

Tjingeling!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0