De va la gött enna :-) HEJJA LULEÅ HOCKEY

Oj vilken dag och kväll
Idag kändes det jätteskoj på jobbet, jag vet vad jag ska göra och det rullar på
Fick mitt första samtal idag och det klarade jag galant, tog en promenad med en arbetskompis ( en kille ) och det var trevligt
Shoppade lite hos min kompis och mötte upp Sebbe för lite käk innan hockeymatchen
Vi åt på köttbullekafet haha och sedan promenerade vi till Scandinavium

Luleå ägde !! Frölunda var riktigt dåliga och matchen slutade hela 2-6
Så djävla gott !!! Jag har svullna händer och är lite hes men oj oj oj vilken match

Imorgon har jag kidsen och vi ska på basket, Gothia - Plannja
Nu blir det sängen

Tjingeling !!


Killen på bilden bakom mig var glad i början men han stannade inte kvar hela matchen hahaha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0