Basket

Jag hade en hyfsad dag på jobbet igår, börjar få lite koll på vad jag ska göra och det rullar på men det är ingen riktig stämning
Jag är hungrig hela tiden och magen kurrar, pinsamt då jag sitter i ett tyst rum med min arbetskamrat hihi
Mötte upp kidsen efter jobbet, gick och käkade thai i kompassen och sedan åkte vi till Frölunda för att se Gothia - Plannja
Både kidsen och jag var jättetrötta och var inte hemma förrän vid 22 tiden.
Det var jättelite folk och en rätt tråkig match men naturligtvis vann Luleå laget Plannja
Här kommer lite bilder









Idag har vi haft en hemma kväll, ser Bonde söker fru och jag har rensat avloppet i tvättstället på toaletten, fy vad grejjer och framförallt hår det låg där hihihi
Det har varit stock i flera dagar men jag har inte varit laddad för att fixa det :-)
Ha en skön kväll, tyväär hinner och orkar jag inte blogga så mycket nu men när jag har kommit igång med jobbet och rutiner så hoppas jag bli mer närvarande här
Det har varit en bra dag på jobbet idag, jag gillar vår receptionist, vi tjatar lite med varandra, detta är en arbetsplats där man jobbar väldigt mycket och är koncentrerad, jag hatar ju tystnad och detta är superjobbigt
Jag hoppas verkligen att det blir bättre för annars pallar jag inte detta, visst ska man arbeta och vara koncentrerad men för mig är det sociala jätteviktigt, man måste ju kunna prata med varandra och ha lite lattjolajbans :-)
Kram och ta hand om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0