Äntligen ledig !!

Nu sitter vi och tittar på Idol, gjorde glutenfri pizza till middag och det blev supergott
Jag har haft en hyfsad dag på jobbet, arbetsuppgifterna känns ok men förstår mig inte på folk
Varför kan man slappna av och vara trevlig bara för att det är fredag ??
Min mardröm är att leva ett sådant liv där man längtar tills fredagen och har ångest på söndagen för att man ska gå till jobbet på måndagen. Känner att det är så jag känner nu och det är inte mitt mål
Mesta tiden av dygnet är man på sitt jobb och det måste ju kännas ok, jag vill kunna tjata lite med mina arbetskompisar och drömmen är ju att man kan umgås utanför jobbet
Har jag helt fel eller är jag konstig ??

Vi hade fredagsfika idag och då fick jag vissa på kontoret att prata lite, jag är som jag är och antingen gillar man mig men jag tänker inte sitta tyst, tror vissa tyckte att jag var lite rolig, dom har tydligen aldrig haft en after work, det säger väl allt om detta stället, herregud men tyckte att det var bra om det kommer ngn som kan poppa upp stället haha ( vänta ni bara )
Nå ja nu är det mys med kidsen, dom har varit så duktiga denna veckan, kommit upp på morgonen och fixat eftermiddagarna jättebra, dom är bäst men detta fungerar inte

På måndag börjar det en ny tjej i receptionen och sedan kommer en ny tjej i vår grupp, det ser jag framemot och hoppas att ngn av dom kan arbeta OCH prata samtidigt !!
Vår receptionist vi har nu är toppen och hon gillar jag skarpt, vi sitter i rummen vägg i vägg och hon gör mina dagar samt vd är hur go som helst.

Mamma och pappa kommer ner igen nästa helg och kommer att stanna i ngr veckor, TACK för det ! Jag är så glad för all hjälp jag kan få, love u

Här kommer lite bilder:

 




Vet inte hur man vrider bilden och TT vill inte hjälpa mig hihihihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket gnäll!!! Du kanske ska ge jobbet till nån som vill ha det!! Herregud barna är ju stora..om inte annars,finns det fritids...om du är orolig...du säger att barnen kommer först..tror du inte att dom flesta...tycker så o går med dåligt samvete...för att man ska hinna så mycket...tror du har blivit lite bekväm..som har gått hemma..är själv f.d ensamstående mamma o det är tufft...men man måste kunna försörja sig...jag har aldrig haft nån avlösning som dina barn har med sin pappa...jag vet det är jobbigt att jobba få ihop barn,hem,handla,mat o tvätt,,osv...men inte blir det bättre att ödsla tid på att gnälla...Var tacksam att du har ett jobb,som säkert mångs skulle vilja ha!!!

2009-10-09 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0