VAB

Oj vad dagarna går snabbt och jag är helt slut som vanligt.
Kidsen har haft magsjuka i veckan så jag var hemma igår med dom, Peter fick ta det tyngsta lasset med nätterna men han är bäst på att ta hand om magsjuka kids- tack Peter !

På jobbet är det full rulle och jag hinner knappt gå på toaletten, det är lite skoj då dagarna rullar på men min tanke var att jag skulle ha ett lättsamt arbete, det är väldigt stressigt och finns alltid hur mycket att göra :-(

Mamma och pappa är på Jerry Williams ikväll och jag hoppas dom får en toppen kväll.



Jag har slagit in julklappar till kidsens julkalender, har kommit upp i 9st till dom var så nu fattas det bara ett fåtal, mor och jag ska ta en sväng på stan på lördag. Kan säga att jag skulle vilja ha det jag har hittat på till dom, superfina presenter.

Imorgon kanske jag tar en AW, hör av er om ngn är intresserad, ett glas vin eller två samt lite prat hade varit trevligt, jag slutar ju även tidigare halv fem hahaha

I helgen ska jag snosa bebis då jag ska hem på middag hos Malin och Jan, ska bli så spännande att träffa bebisen och mysigt :-)

Nu är det "Mammas pojkar " på TV 4, ett skit program men roar en stund innan jag ska krama kudden.
Ta hand om er och framför allt om varandra, tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0