Taras samt The Producers






Igår kväll var vi på teater, The Producers på Lorensbergsteatern.
Vi åt middag på Taras på Södra vägen och det var en väldigt trevlig kväll.




Mamma och pappa var nöjda och teatern var helt suveränt bra, oj vad jag gillar Pernilla Wahlgren men hon hade gärna fått vara med lite mer :-)
Claes Malmberg var riktigt duktig och ja allihopa, Ola Forssmed, Kim Soulocki ( hur man nu stavar ) och Claes Månsson samt Magnus Härenstam.
Jag var nog yngst i salongen, hur mycket pensionärer som helst hihihi och det var roligt då en scen var lite pinsam men så kul. ( den med alla äldre damer med rullatorer )








Bilder på alla skådespelare ( bilden är lånad från Internet ).
Jag hade så gärna velat få autograf och bild på Pernilla men var så trött och ville hem och sova då jag var uppe tidigt imorse men men det blir fler tillfällen.

Idag har jag varit så seg då det blev en lång dag igår.
Tro det eller ej men jag har bytt plats på jobbet, haha nu är det fjärde gången jag har bytt plats men nu känns det helt galet bra, eget rum precis brevid skrivarrummet så nu kan jag nog göra mina framsteg som jag vill.
Jag kommer att känna mig säkrare och det känns superbra.
Idag fick vi bakelser och det var supergott, jag kommer snart att rulla fram :-)



Kidsen är här ikväll och vi ska ha mys i soffan, Teddi fotade men kameran lever sitt egna liv hihihi
Vi ska se Idol och min favorit är ju självklart norrländska Tove.
Mamma och pappa har varit här och lagat middag men sen åkte dom hem till brorsans lägenhet för en egen kväll.
Mamma är fortfarande lite trött men på bättringsvägen, hon har inte fått tillbaka aptiten men det kommer nog.



Jag har shoppat lite nya toppar som jag ska ha på jobbet, en grå kofta samt en lila, passar perfekt över alla mina svarta kläder :-)
Båda två kommer naturligtvis från H&M.

Imorgon äter vi nog middag hos mor och far, jag orkar verkligen inte hitta på ngt och så blir det en liten utflykt då vi inte har några planer för morgondagen. På söndag har jag bjudit mamma och pappa på Bingolotto, vi ska sitta i tvstudion och det blir nog roligt. Vore skoj om man vann något :-)

Ta hand om er och framför allt om varandra.
Tjingeling !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0