Palt koma !!

 



Jag ligger i koma, Jag har ätit mammas underbart goda palt så jag blev helt slut men oj oj oj så gott.
Idag har det varit en rolig dag på jobbet, jag har haft fullt upp hela tiden och har fått lära mig att ta beställningar.

Kidsen är hos sin pappa denna veckan så jag hoppas verkligen att jag ska orka träffa mina vänner.
Förlåt att jag är så dålig på att höra av mig men jag tänker på er ( ni vet vilka ni är ).

Tin-Tin har vaccinerat sig idag och ska tillbaka om tre veckor för spruta nr 2. Detta var ett självklart val för oss, inget vi var tveksamma , vi är i och för sig en familj som är sällan sjuk men Tin-Tin är ju i riskgruppen pga diabetesen så vi är glada om vi slipper alla sjukdomar. Teddi ska också vaccineras men på skolan.

Nu blir det sängen och skönhetssömn.
Ta hand om er och om varandra.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej marre...ja här har det vacklats fram och tillbaka ang vaccination, men självklart ska lilla William få vaccin mot den elaka influensan...tror att influensan är värre än vad vaccinet kan ge biverkningar

Ha det gott

Kram

Linda

2009-11-10 @ 02:04:47
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0