Livet kan vända snabbt !!!!

Idag hade jag en ny arbetsplats när jag kom till jobbet, det känns inte ok och ekar samt jag sitter mitt i smeten
Vi får se om jag ska sitta där men det kändes inte ok, jag ska föreslå fd vilorummet
Ni måste ju tycka jag är helt konstig men men livet är alldeles för kort för att inte må bra.



Jag försökte få tag i mor och far hela förmiddagen men bådas mobiltelefoner var avstängda, det är dom aldrig så jag förstod att det var något som hade hänt, något som inte stämde samt jag visste att mamma skulle till doktorn på morgonen. Mamma har inte mått bra på sista tiden, varit illamående, trött och huvudvärk.

Mitt i lunchen fick jag äntligen tag i pappa som skulle dölja var dom var men tillslut berättade han var dom var,
på Östra sjukhuset.
Mamma hade svimmat / ramlat omkull ute vid busshållplatsen och pappa var helt uppriven, jag blev ledsen och orolig så jag åkte hem från jobbet

Mamma och pappa kom hit och mamma och jag vilade en stund innan kidsen kom hem, hon är ok men trött så hon ska ta det lugnt, varför hon svimmade berodde på hennes mediciner samt lågt blodtryck

Tänk vad snabbt det kan hända saker ! Fy vad orolig jag hann bli och ledsen.
Kidsen och jag har en lugn hemma kväll och mamma och pappa har åkt till hisingen och kommer tillbaka imorgon
TA HAND OM ER och VARANDRA !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0