Julen närmar sig :-)




Åh vad jag längtar till jul, jag längtar tills jag får julpynta och som ni redan har läst har jag redan börjat med mina julklappsinköp.
Kidsen har ju sin kalender med paket varje dag så idag har jag slagit in två paket.
Som tur är blir det endast 24 paket då dom är halva tiden hos Peter, hade varit supersvårt att få ihop 24 små paket. Kidsen gjorde sina önskelistor igår och oj vad listan blir dyrare för varje år, hihihi
Jag själv önskar mig pengar, presentkort på ICA samt som alltid snälla och glada kids.
Visst får mamma slå in en kåt glad och tacksam kille men det är nog svårt att hitta :-).


Nu på fredag den 13 november så öppnar Jul på Liseberg, det ser jag framemot då det är så fint med alla ljus och lampor
Liseberg är så fint denna tiden på året och det är härlig musik, härliga dofter och Liseberg är fullt av stånd så man blir så sugen........ på att handla och smaka på allt som säljs :-)
Vi ska nog gå dit till helgen, jag har inte kidsen men får ta dit mor och far en kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0