Ensam och eländig!

Här händer det inte så mycket, jag sitter i min myskläder men känner mig bättre så imorgon är det jobb.
Hanna var förbi en sväng igår eftermiddag och färgade mitt hår, har nog aldrig känt mig så ensam som dessa dagar, fy ! Ensam sjuk och eländig, nu längtar jag så efter kidsen som jag ej har sett sen i onsdags.

Imorgon är det min barn vecka och mamma och pappa kommer hit och hjälper med middagen så det känns skönt. Jag ska på kurs i Stockholm över dagen på torsdag, tåget går 05.55 på morgonen och jag är tillbaka 20.20.
Det är en endagsutbildning som Bolagsverket har och det ser jag framemot. ( kanske inte att kliva upp så tidigt men jag hoppas att jag kommer att lära mig ngt samt kanske lära känna ngn rolig människa hihihi )

Jag gör lite affärer på nätet idag, berättar mer sedan men det är så roligt. :-)

Ta hand om er och om varandra !! ( tyväär har jag inga bilder att lägga ut )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0