Lite bus och en rolig krej !! :-)

Åh vad jag gillar lördagar, börjar alltid morgonen med Melodikrysset men det var svårt denna dag så jag la ner det. Vi äter oftast en tidig lunch och sedan åkte vi ner till stan.
Teddi shoppade ett par leggings på Zara och jag köpte en likadan klänning som jag köpte sist på Tessie men nu i svart ( ska visa bild sedan ) konstigt nog hittade inte Tin-Tin ngt :-)

Åkte hem till mor och far som hade gjort en stek med pommes och en jättegod sås samt glass och färska frukter till dessert.





Vi lurade med oss Sebbe och det var trevligt, han fyllde ju år igår ( fredag ) så vi hade köpt en rolig krej !!




Sebbe känner oss så väl så han förstod att det var ngt bus så det blev inte som vi hade tänkt oss.
Vi hade köpt ett skojpaket på Buttricks med bollar som skulle hoppa upp när man öppnade men ingen av oss kunde hålla oss så det blev inte så roligt haha.
Vi hade även köpt skoj cola så när Sebbe drack så var det jätteäckligt.





Åkte sedan hem till oss och kollade på Körslaget. Lite bus på spårvagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0