Egen kväll

Jag börjar faktiskt trivas mer och mer på arbetet, gillar mina arbetsuppgifter och lär mig mer och mer
Jag är stolt över mig själv och känner mig duktig att jag förstår alla dessa lagar mm
Tro det eller ej men jag ska nog flytta en fjärde och förmodligen sista gång, hahaha där jag sitter nu är inte ok, det ekar och det ser för djävligt ut
Jag får nog sitta i fd vilorummet och det kommer att bli jättebra, skam den som ger sig :-)

Imorgon är det teater och jag har bjudit ut mor och far på middag på Taras, det ska bli såååååååå roligt.
Pernilla Wahlgren min stora idol är med och det ska bli riktigt trevligt att umgås med mamma och pappa utan kids.

Peter har kommit hem från NY så kidsen sover där ikväll, jag har en egen kväll, har städat, slagit in julklappar och sett tv, är lite trött så snart ska jag krama kudden
Imorgon får ni bilder på middagen och teaterkvällen

Ta hand om er och om varandra !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Julklappar redan,,,nu blir jag riktigt avis :)Hejja dig :)

2009-11-05 @ 01:40:32
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Andreas Kryckan Hansson

Ja det kommer väl såna perioder när man tappar det, vi har ju annat att lägga kraft och energi på också :)

2009-11-05 @ 09:53:18
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0