Är vi i bild ??

Är jag svennig eller är jag ?? Jepp det är jag och det bjuder jag på !!!

Nu har jag precis kommit hem från Bingolotto, mamma, pappa och jag var på plats i studion i Gamlestaden.
Oj oj oj jag var nog den yngsta på plats men det var trevligt.
Tyväär vann vi ingenting men pappa var nära som alltid :-)
Vi fick sitta vid scenen vid ett bord och om jag har tur så var vi inte i bild men pappa är helt säker på att vi var i bild mycket, hahaha
Jennifer Brown var där och hon är helt grym på att sjunga och är hur snygg som helst.
Här kommer lite bilder :













Tyväär missade jag sista programmet av Ensam mamma söker men dom valde som jag hade gissat
Madde valde ingen alls men har nog funnit två goda vänner ( killarna alltså och självklart även mammorna )
Ulrika valde Lasse ( fotbollskillen ) samt
Helena valde Oscar
Jätteskoj och jag hoppas verkligen att kärleken brinner för det är två tjusiga par, om inte så har dom nog haft världens annorlundaste sommar och ett härligt äventyr  !!



Imorgon är det jobb och det känns helt ok, nu har jag ett eget rum och tänker inte flytta på ett bra tag haha
Mamma ska laga palt som vi ska bjuda en vän till mig på och så hoppas jag att jag får ett ramminne till min dator så det går snabbare att lägga in bilder samt att jag kan koppla in min skrivare som jag köpte när vi var på tur mamma och pappa och jag.

Ta hand om er och om varandra så hörs vi en annan dag. Hoppas ni har haft en lika skön och härlig helg som jag.
Imorgon är det min barnlediga vecka och det känns alltid skumt, jag vill ju vara med kidsen varje dag men samtidigt kan jag arbeta och inte känna stress för att skynda mig hem efter jobbet.
Jag kommer nog att träffa dom ngn dag ändå, tycker en vecka är lååååång tid att vara ifrån dom.
Puss och kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0