Teddi är hemma från London

Nu är min lilla tjej hemma från London
Jag har fått Westlife nya cd- tack vad du är snäll !!
Här är bilder på hennes nya jacka och skor samt en rolig bild när hon var liten och åkte till London samt nu :-)

 

Idag har det varit en låååååååång dag på jobbet och jag har haft hur mycket som helst att göra.
Mitt öga är jättesvullet och jag ser helt sjuk ut, vilar från makeup så vageln får vila men det känns inte bra, jag har varit sur och grinig på jobbet idag så jag har inte haft en bra dag.
Det tråkiga är att då gör jag massor av fel och får klagomål eller tillsägelser och det känns inte ok.
Igår var vi på hockey, jag , Tin-Tin, mamma och pappa.
Luleå gjorde 1-0 efter en minut men matchen slutade tyväär 3-2 ( Luleå förlorade )

Ikväll ska Tin-Tin sova här då hon har varit och åkt skridskor på Heden, Teddi hoppas jag kunna träffa imorgon
Kram till er !!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Maria! Vad kul att du också har en blogg, fick reda på det i söndags när dina föräldrar var hos min föräldrar =) Hoppas att allt är bra med dej! Kram Nina

2009-12-16 @ 19:36:53
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0